معرفی میزهای پلاستیکی
نوشته شده توسط : ساحل

صندلی پلاستیکی از پلی پروپیلن ساخته شده‌‌ است. صندلی پلاستیکی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده وانگهی برای چینش به علت سخیف بودن و راحت بودن حمل آن، احد از گزینه‌‌های پسندیده برای گردهمایی‌‌ها یا استفاده در فضای باز می‌‌باشد. صندلی پلاستیکی بدست دانه‌‌های اولیه تولید شده که لغایت حدود 220 درجه‌‌ی سانتی‌‌گراد و آب مذاب تزریق شده به دستگاه قالبی، تولید می‌‌گردد. در این قالب معمولا یک صندلی پیمان گرفته الی در طی زمان ترزیق، جریان یکنواختی از مواد برای ساخت صندلی پلاستیکی اعمال شود. با پروا به افزایش جنس‌‌های تولید شده در بازار، جالب است بدانید که هرگز تقاضای این نوع صندلی کاسته نشده و همواره طرفداران خاص خود را دارد. البته باید توجه داشت که قیمت زیر و ثبات آن نیز از مواردی است که باید باره توجه قرار داد. به کارگیری این گونه صندلی در هر فضایی محدودیت صندلی‌‌های فلزی، چوبی و سنگی را نداشته و نیازی نیست که دغدغه‌‌ای برای از بین رفتن آن داشته باشید. در این مقاله یک راهنمای خرید ریزبین از هر چیزی که باید درباره‌‌ی خرید صندلی پلاستیکی بدانید آورده شده است.

راهنمای خرید صندلی پلاستیکی مقرون به صرفه
امروزه میز و صندلی‌‌ تاشو پلاستیکی در فضای خانه، اداری و یا حتی صنعتی به شغل می‌‌روند. اهمیت صندلی پلاستیکی و تقاضای بالای آن در بازار به شرح زیر است:

نسبت به صندلی‌‌های فلزی و چوبی از عقیده اقتصادی مقرون به صرفه هستند.

صندلی‌‌هایی آسان و شیک که با قیمت پایین و ثبات بالا می‌‌توان تعبيه کرد.

هنگام جابه جایی امکان صدمه دید و یا شکستن آن زیاد ذیل است.

نسبت به صندلی‌‌های چوبی و فلزی هزینه‌‌ی نگهداری بسیار پایین‌‌تری دارد.

ضد آب هستند و در هنگام بارش و یا رطوبت ترک برنمی‌‌دارند و یا زنگ نمی‌‌زنند.

اهمیت صندلی پلاستیکی از عقیده سخیف بودن و حمل آسان
انواع صندلی‌‌ پلاستیکی

صندلی پلاستیکی با گونه پلاستیکی که برای ساخت آن به کار می‌‌رود، جدا می‌‌شود. نوع ترموپلاست و ترموست آن از انواعی است که در بازار موجود است. گونه ترموپلاست می‌‌تواند توسط گرما نرم شده و شکل بپذیرد. PVC، اکریلیک از جمله مواردی است که از گونه ترموپلاست است. گونه ترموست از راه فرایند گرمایشی ساختن می‌‌شود ولی پس از آن مانند بتن سخت هستند و ما نمی‌‌توانیم آن‌‌ها را تغییر شکل دهیم. ملامین، پلی قاطر و رزین اپوکسی از دسته مثال‌‌هایی برای گونه ترموست هستند.

صندلی‌‌‌‌های پلاستیکی گونه ها مختلفی داشته که با توجه به سلیقه‌‌ی افراد مورد بهره‌گیری قرار می‌‌گیرد. در اثناء گزینش صندلی، به این نکته توجه داشته باشید اگر افرادی که می‌‌خواهند این نوع صندلی را مورد کاربرد پیمان دهند وزنی بالای 80 کیلوگرم دارند، نوع تاشو و مدل ظریف آن گزینش مناسبی نبوده و ممکن است نتواند وزن افراد را بردباری کند. برای کسان بالای 80 کیلوگرم بهتر است که صندلی‌‌هایی با ضخامت و ثبات بیشتر و یا صندلی پلاستیکی با پایه‌‌های فلزی را برگزیدن نمایید. اگر بهره‌گیری کنندگان صندلی پلاستیکی کودکان هستند بهتر است نمونه‌‌های ظریف با رنگ‌‌های خوشحال را به کار ببرید.

افرادی که می‌‌خواهند صندلی مناسبی را از لحاظ اقتصادی، وزن و استقامت تعبيه نمایند ما به این افراد صندلی پلاستیکی را توصیه می‌‌کنیم. در این نوشتار به بیان راهنمای خرید، اهمیت بهره‌گیری و گونه ها آن پرداختیم الی اثناء خرید با چالش مقابل نشوید و انتخاب آگاهانه‌‌تری را تجربه کنید.
به خاطر تنوع طرح و مدل این میز و صندلی ها استفاده از آنها در فضا های مختلف امکان پذیر است. برای مثال:

تراس و بالکن منزل ها
حیاط باغ و ویلا
رستوران ها و کافی شاپ ها
سالن های غذاخوری فضای باز
مکان های آموزشی و ادرای و …
کالاهای زیر تمامی از انواع میز و صندلی هایی هستند
صندلی پلاستیکی تقسیم دار
صندلی پلاستیکی بدون دسته
صندلی پلاستیکی تاشو
صندلی پلاستیکی پایه فلزی
صندلی پلاستیکی حصیری
صندلی پلاستیکی کودک
میز تمام پلاستیک
میز پلاستیکی پایه فلزی
میز پلاستیکی تاشو
میز پلاستیکی حصیری
میز پلاستیکی کودک





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: